Отже, теми курсових студентів 1 групи

  1. Бікчантаєв Єгор - "Класичні та нові жанри текстових матеріалів в інтернет-ЗМІ".
  2. Кирбиік Аліна - "Інфографіка як доповнення до аналітичних текстів в інтернет-ЗМІ".
  3. Крамаренко Іра - "Мультимедійність у публікаціях інформаційного та аналітичного спрямування".
  4. Монастирна Христина - "Різноманіття фотоілюстрацій у матеріалах інтернет-видань".
  5. Омельченко Тетяна - "Мультимедійні підходи до подання новин в інтернет-виданнях".
  6. Підлужна Анна - "Прийоми візуалізації в інтернет-новинах".
  7. Сагура Альона - "Електронні версії запорізьких регіональних друкованих ЗМІ".
  8. Саєнко Оксана - "Застосування мультимедійності при виготовленні лонгрідів в інтернет-виданнях".
  9. Терещенко Євгеній - "Друкована преса в Інтернеті: використання сучасних інтернет-технологій".
  10. Цибуля Надія - "Лонгрід як відображення синергетичності Павутини".
  11. Шкроботько Наргіза - "Створення мультимедійного контенту для мережевих ЗМІ".

Список тем курсових 2 групи

  1. Герченова Оксана - "Преса в Інтернеті: електронні версії друкованих видань".
  2. Горбенко Марина - "Лонгрід у інтернет-виданні "Радіо Свобода"".
  3. Заворотній Богдан - "Малюнки в ролі ілюстрацій до матеріалів мережевих ЗМІ".
  4. Плотникова Дар'я - "Преса в інтернеті: мультимедійні можливості електронних версій друкованих видань".
  5. Сапожніков Данило - "Радіо в Інтернеті: підготовка повідомлень, технології, переваги".
  6. Сухомліна Аліна - "Мультимедійність у матеріалах інтернет-видання "Українська правда"".
  7. Чабан Каріна - "Онлайн радіо "Юніверс": підготовка повідомлень, технології, переваги".

Скачати методичку з підготовки курсових робіт можна тут.

Перелік орієнтовних тем (можна змінювати, узгодивши з викладачем): 

  1. Мультимедійність як визначальна риса інтернет-журналістики.
  2. Створення мультимедійного контенту для мережевих ЗМІ (в такому формулюванні вже зайнята).
  3. Класичні та нові жанри текстових матеріалів в інтернет-ЗМІ (в такому формулюванні вже зайнята).
  4. Мультимедійні підходи до подання новин в інтернет-виданнях (в такому формулюванні вже зайнята).
  5. Застосування мультимедійності в інтернет-публікаціях окремих жанрів.
  6. Підходи до забезпечення багатоформатності в онлайн-репортажах.
  7. Різноманіття фотоілюстрацій у матеріалах інтернет-видань (в такому формулюванні вже зайнята).
  8. Функціональне призначення слайд-шоу в інтернет-ЗМІ.
  9. Фотогалереї на сайтах інтернет-ЗМІ: технічні та творчі аспекти.
  10. Преса в Інтернеті: електронні версії друкованих видань (в такому формулюванні вже зайнята).
  11. Журналістика скріншотів у повідомленнях інтернет-ЗМІ.
  12. Можливості застосування графіки в матеріалах інтернет-видань.
  13. Публікація на сторінках інтернет-видань карикатур і коміксів.
  14. Малюнки в ролі ілюстрацій до матеріалів мережевих ЗМІ (в такому формулюванні вже зайнята).
  15. Мультимедійність на головній сторінці типового інтернет-ЗМІ.
  16. Статична та рухлива інфографіка на сайтах інтернет-видань.
  17. Радіо в Інтернеті: підготовка повідомлень, технології, переваги (в такому формулюванні вже зайнята).
  18. Аудіоподкасти як самостійні та додаткові інтернет-повідомлення.
  19. Особливості роботи інтернет-видань із відеоматеріалами.
  20. Сайти телеканалів: специфіка організації інформаційного простору.
  21. Використання в інтернет-журналістиці популярних відеохостингів.
  22. Комп’ютерна анімація на сайтах і в публікаціях інтернет-видань.
  23. Типові ієрархія та сполучення форматів у сучасних інтернет-ЗМІ.
  24. Лонгрід як відображення синергетичності Павутини (в такому формулюванні вже зайнята).